Åker nu så, so long suckers!

<3

För er som stannar i stan under sportlovet

har jag lite tips på vad ni kan göra. Sportlovet är till för att vara aktiv och göra saker nästan hela tiden, visst det kan vara skönt med en dag att bara ta det lugnt, men man ska absolut inte sitta hemma hela lovet!

Någon gång under veckan, ta en tripp till kungsträdgården och deras äventyrsvecka. Själv är jag lite sugen på att göra en isskulptur, eller att se isshowen. Kanske klättra klättervägg? Men jag är inte hemma, så det är upp till er. Titta in på Kungsträdgården (är en länk, tro det eller ej) och titta om det finns något som lockar. Dessutom har de sin skridskobana öppen!

NJUT AV VINTERN/LOVET HÄLSAR


En annan sak jag skulle gjort är att äta frukostcafé stringbondegatan (söder). Väldigt mysigt, typiskt "söderigt" café där folk slår sig ned med laptopen och arbetar, eller sitter i fönstret och tittar ut på människorna som strosar förbi. Tack Josse för att du tog med mig dit!

En shoppingtur är såklart ett måste! Det beror ju i och för sig på intresse vart man går, men själv skulle jag ha kollat om det finns några nya guldklimpar judith's second hand, var ett tag sen.. Dessutom kika in på t-shirt store, den lilla affären med de underbara tröjorna! Och det bästa av allt? De är unisex! Inte någon skillnad på tjejer och killarnas där inte! Jag skulle kila in på bikbok också, de har mycket snyggare kläder nuförtiden! Inte bara "hej jag är 12, men önskar att jag var tonåring", utan vanliga kläder!

Dessutom borde ni köra lasergame, har aldrig gjort det, men verkar askul!

Detta skulle jag gjort iaf, låter bra, visst gör det! ;-)

<3

Update!

Har ju varit dålig på att uppdatera, har inte varit på något speciellt blogghumör :S
Men nu äntligen ska ni få veta var jag har haft för mig, tro inte att jag inte vet att ni dööör av nyfikenhet!
Så..vad har hänt?
*Jag har varit i kungsberget med skolan och förbätttrat mina skills på snowboard. Jag tror jag har kommit ifrån nybörjarstadiet nu!:D (vilket inte betyder att jag är jättebra, men ändå)
Linda in action!
och jag den fantastiska fotografen!!

*Sen var det ju alla <3 dag också, eftersom jag inte har någon pojkvän (:'()tänkte jag spendera dagen med min vän josefinfinfin, men så blev det inte. Istället blev det en långfärdsskridskotur på 1,5 mil och middag hos Alva med familj, trevligt, trevligt!

*Nu kommer det mest intressanta, are you ready? Igår på träningen fick jag en impuls att vaxa benen, vilket jag gjorde när jag kom hem!
Har säkert hänt något mer ointressant, men kommer inte håg det..

Har föresten engelskatal idag, wish me luck!

<3

Så ligger betygen till.

Mvg Psykologi
Mvg Estetisk verksamhet(bild)
Vg tillämpad naturvetenskap
Mvg Naturkunskap.

Paula, sa ju det! ;p

<3

RSS 2.0