TD (9e maj-31a december) 86 och 87

Inget speciellt intressant, har varit dålig på att uppdatera den. Men det var något pass med sophia och igår gymmade jag. En annan intressant sak jag har upptäckt är att jag inte började skriva TD förrän 9e maj, det betyder att jag inte bara har tränat runt 90 ggr iår, utan säkert mycket mer.
Men jag börjar ändå en ny från imorgon!



Så viktigt, ny träningsdagbok från och med imorgon.


<3

Mot parteey.

Vet att jag skulle sluta festa, men nu finns det något att fira, att skolan är slut! :D iaf för tre veckor.. dessutom kan det spela in att sophia övertalade mig ;P Men kul ska det bli, det måste det helt enkelt :D

<3

TD 81-85

inte roligare än så, men jag tror att det var tennis ggr 4 + ett aerobicpass(som är väldigt uttjatat nu!)
;)
<3

Idag får jag ÄNTLIGEN jullov

Hallaluja!
Vad händer under lovet? :)

<3

Cybertown med klassen

kom precis hen från cybertown, grymt roligt! Men det här är nästan pinsamt, jag kom sist! Av 22 personer, kom jag sist! Shit asså...Tror aldrig att jag har kommit sist på något förut...hmm... men jag hade faktiskt inte kört förut och det var massa regler som "instruktören" inte berättade, det sög ju!
Men nästa gång, nu när jag kan alla regler, då jävlar! Watch out säger jag bara!


Cybertown.se

<3

Bräda igår med sophia (:

Ett jätteskönt pass. Man kände verkligen att det tog, fast shit vad snurriga kombinationer det var i konditionsdelen. Men det är som man säger, övning ger färdighet, så efter nästa gång kommer jag vara expert. Nu blir det ingen mer träning på några dagar, men ska nog spela tennis med Johanna på söndag, hoppas på det i alla fall.

TD-80

<3

Kemiprov...

GAAH! om typ 2 timmar är det kemiprov! Jag HATAR. HATAR, HATAR kemi, men efter det här provet är det bara ett labbprov kvar och sen är jag fri! Aldrig i livet att jag läser kemi B, eller kemi breddning, A är mer än nog. Men vi får hoppas på det bästa idag helt enkelt, måste sätta VG på det här provet, annars vet jag inte vad hon sätter för betyg...

http://www.lund.se/upload/Gymnasieskolor/Vipeholmskolan/Bilder/Tina/Arbetslag%20HG/kemi%20vipan001.jpg

<3

tennis igen!

det är verkligen stört roligt! LOVE IT! den här gången kom de andra tjejerna nästan i tid, bara 10 minuter sena, framsteg! Jag och johanna sprang runt och var glada och utflippade precis som vanligt (misstänker att de runt omkring tycker att vi är något roande, hehe^^)

Juste, ja var på friskis i måndags, aerobic i tisdags och igår var tennisen, så nu är det TD 77-79

<3<3

RSS 2.0