Träningsdagbok 56 och 57

56: Bara helt vanlig träning, i torsdags tror jag att det var.. 1,5 h fotboll.

57: Igår var det match och jag fick spela HELA 15 minuter, ojojoj asså..:S men de e lugnt ändå eftersom det är rätt nice att sitta och prata med de andra på bänken ;), dessutom är min kondition för dålig än så länge. Vi vann med 2-0 btw.



<3

Bara ett år kvar nu!

Nedräkningen kan börja! Nu är det på dagen ett år tills dagen D. Dagen jag fyller 18 år! (underförstått att jag fyller år 17 idag). 17 kan tyckas vara en onödig ålder, och det är det också! Man bara väntar och väntar tills man fyller 18...ojojoj.
De viktigaste födelsedagarna enligt mig då?
När man fyller 1, ens första födelsedag någonsin!
När man fyller 6, dags för skolan:O
När man fyller 10, tvåsiffrigt, behöver jag säga mer?!
När man fyller 13, tonåringen tittar fram!
När man fyller 15, Moppekörkort, hallå!?
När man fyller 16, dags att börja övningsköra (:
När man fyller 18, myndig, körkort, krogen mm.
När man fyller 20, välkommen in på systemet!

sen är det väl varje 5 och 10-tal, tills äntligen..
När man fyller 65, pension!

Nej nu ska jag gå och titta på "a walk to remember" som jag fick imorse. Har suktat efter den i en månad minst nu:O

<3

Träningsdagbok 55

1,5 h fotboll igår:)



<3

Träningsdagbok 52-54

I onsdags var det match. Första matchen som i alla fall jag tycker att jag gjorde bra ifrån mig, yey!:D
Det vart väl 40 min spel eller nått.

I torsdags skulle vi egentligen paddla med skolan, men min väckarklockas batterier laddade ut under natten:O. Ingen paddling för mig alltså, men jag gick ut och sprang 8-9 km. Fy fan! Det var över 20 grader ute! Jag fick världens vätskebrist och höll på att spy två gånger och svimma en gång sista kilometern...

Sen på kvällen på torsdagagen var det träning precis som det var igår.

Alltså:
3 h 40 min fotboll
8-9 km löpning
1,5 h cykling


<3

Barca - Inter, viasat fotboll...VA?!

Vad är det för jävla idiot som har bestämt att champions league matchen mellan mitt absoluta favoritlag Barca (gillade dem långt innan Zlatanhysterin, tycker inte han passar in, han är för lat, Zlatan.) och Inter ska gå på en jävla betalkanal som INGEN har?! Är grymt störande! Hade liksom väntat på den här matchen en vecka typ, sen får man inte se den...Tummen ner för VIASAT fotboll, inte schysst.

Efter förra Champions league

Bild:http://images.google.se/imgres?imgurl=http://www.spin.se/blogg/bilder/FCBarcelona1.jpg
<3

Träningsdagbok 50-51

Träning i måndags, och sen igår.

Alltså:
3 h fotboll, 0,5 h maxlöpningar.



<3

Träningsdagbok 48-49

borde ha skrivits för länge, längesen. Var i måndags och tisdags som jag tränade, kände mig redan då lite småkrasslig, men dum som jag är så tränade jag i alla fall. Men i torsdags gjorde jag slag i saken att skippa träningen, något som händer ytterst sällan. (Var dock med på gympan i skolan innan för att det verkade så jävla roligt!).

Alltså:
3 h fotboll
0,5 h fys




<3

Träningsdagbok 47 (bellmanstafetten)

Stod på schemat igår. Jag, Sara, Johanna, Anna och Maria tog på oss det tunga ansvaret att springa, med hejarklack bestående av Viktoria och Elin. Sara hade ju dessutom sin egen personliga groupie, hennes kille asså ;p.

Lag: HJÄLP, spring för livet!

Vi var skitduktiga! Kolla här bara:

Först har vi vår placering, 30 av 117 i tjejklassen;)



Och sen våra personliga tider, ordningen var Sara på första sträckan sen Jag, Anna, Maria och Johanna sprang sista. Jag säger bara, fy fan vad vi är bra! ALLA sprang under 30!


Så för min del:
24:41 löpning 5 km
(seriöst stolt över mig själv)

<3

Träningsdagbok 46

är från igår, träning på 1,5 h.

1,5 h fotboll



<3

träningsdagbok 44-45

I tisdags var det fys med alldeles för många knäböj och upphopp som resulterade i grov träningsvärk i låren inför matchen igår. Inte för att det spelade så stor roll, fick bara spela 15 min i första och 15 i andra, vem fan hinner komma igång på en kvart?!

men i alla fall:
30 min fys 1,5h fotboll
30 min fotboll




<3

Träningsdagbok 42-43

Spelar fortfarande fotboll, för tillfället i alla fall, så jag har haft två träningar sen förut. I torsdags och igår. Träning ikväll och så ska jag spela match på onsdag, (att jag var petad var kanske inte riktigt sant, men jag måste skärpa mig).

Alltså:
3 h fotboll rätt och slätt!



<3

RSS 2.0