Bara ett år kvar nu!

Nedräkningen kan börja! Nu är det på dagen ett år tills dagen D. Dagen jag fyller 18 år! (underförstått att jag fyller år 17 idag). 17 kan tyckas vara en onödig ålder, och det är det också! Man bara väntar och väntar tills man fyller 18...ojojoj.
De viktigaste födelsedagarna enligt mig då?
När man fyller 1, ens första födelsedag någonsin!
När man fyller 6, dags för skolan:O
När man fyller 10, tvåsiffrigt, behöver jag säga mer?!
När man fyller 13, tonåringen tittar fram!
När man fyller 15, Moppekörkort, hallå!?
När man fyller 16, dags att börja övningsköra (:
När man fyller 18, myndig, körkort, krogen mm.
När man fyller 20, välkommen in på systemet!

sen är det väl varje 5 och 10-tal, tills äntligen..
När man fyller 65, pension!

Nej nu ska jag gå och titta på "a walk to remember" som jag fick imorse. Har suktat efter den i en månad minst nu:O

<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

GRATTTIS igen! den filmen är jääääätte bra förresten, lånar gärna den sen:D

2009-09-23 @ 21:38:46
URL: http://josefins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0