USA-nästa

Nu sitter jag här, redo att åka och taxin kommer inte fören om en kvart. Helt ärligt så känns det fortfarande inte som att vi ska åka. Jag är inte förväntansfull, inte nervös, inte någonting. Jag är bara trött och likgiltig.
Det kommer antagligen(förhoppningsvis) försvinna när vi är där, annars vet jag inte vad jag gör.
Kommer hem om exakt två veckor, söndag morgon. Försök att inte sakna mig för mycket!
Föresten så har jag planerat att skaffa facebook (igen).. det gör jag när jag kommer hem och kan sätta in bilderna från USA. Om ni har lycktas missa det så försvann ju min och jag har inte pallat skaffa ny sen dess. Men nu ska det ske!
Ni som känner mig vet ju vad jag heter, så sök på de söndagkväll!

Hej då!!

<3

San Francisco

Det är dit det bär av söndag morgon. Så snart två veckor framåt kommer jag vara i USA, shoppa, vandra, träffa farfar m.m.
Har alltså packat hela kvällen, men är i stort sett klar. Nu gäller det bara att få i allt plugg som måste med eftersom jag missar en vecka i skolan. Jobbigt värre!
Är dödstrött nu redan klockan tio på kvällen, så natti natti!

känner ni igen den? hittade bilden på nätet men kommer ihåg att när jag var 7 år så stod jag på exakt den utsiktsplats som bilden är tagen från. Då behövde jag ju bara visa den!

<3

Vad visade kristallkulan då?

Jo, jag pratade med min mentor och jag ska göra provet på fredag istället för på måndag som det blivit flyttat till.
Senare följde jag, Erik och David med Jessica till skyttebanan och sköt med luftgevär. Måste säga att jag blev lite imponerad av mig själv, och ännu mer imponerad av Jessica som träffade i typ mitten på alla i stående och på 10 meters avstånd. Ni som aldrig har skjutit förstår inte hur svårt det är, men jag kan ju säga så här, det är inte säkert att du ens prickar tavlan.

<---- Jessica som är stadig på handen... Skoja! HAHA!!

Till sist så låtsas jag plugga franska eftersom jag ha läxa tills imorgon, sen väntar "grey's anatomy".

<3

Resursdag.

Hur spenderar jag en ledig dag som denna?
Jo, jag går upp när jag vaknar, äter frukost och tittar på någon talkshow.
Sen sätter jag mig på mitt rum och börjar plugga till svenskaprovet imorgon.
Inte för att jag hann så långt innan Erik kom hem och vi drog ut och sprang (long long time ago!)
Sen väntade varma mackor och mer plugg.

nu gör jag mig mentalt redo för att palla ta mig ut ur huset och åka på mitt utvecklingssamtal. Hur det går och vad som händer sen får framtiden utvisa...ooooh

"vad händer idag, o stora mäktiga kristallkula"

Föresten, tack josse för väskan och vantarna, du är bara för gullig!

<3


vi hade jävligt kul!

Hanna och Olivia var sjuka, men det kan också ha att göra med att de var sura på Helena..men vad vet jag.
Har int etid att förklara vad vi gjorde, men vi hade kul iaf!
Enda problemet var att det bara blev typ 3 timmars sömn! Jag la mig på soffan hemma och sov tills jag behövde dra till träningen. :O

För övrigt så fick vi säga hej då till sofia som flyttar till USA i 3 år!:O:O

<3

Fy Fan Vilken Underbar Fredag!

Nu är ni nyfikna på att veta vad jag gjorde va?
Jag satt hemma helt själv! Ingen familj ingen kompis, bara jag!
Jättehärligt, det är inte ofta man är ensam hemma...
Jag gjorde alltså INGENTING!

Men jag tror att den här kvällen blir minst lika bra då den ska spenderas hos Clara med Hanna, Olivia, Inga, Sofia och Helena. Det kommer bli asbra!

Nu ska jag käka lite lunch, tjo på er!

<3

Stieg Larsson.

Jag har precis nu på morgonen läst klart "Luftslottet som sprängdes", den sista delen i trilogin om Lisbeth Salander och milleniumserien.
Det är en sjukt bra bok, läs den!
Jag lovar, hela trilogin hör till de bästa böckerna jag någonsin läst. Man fastnar direkt i handlingen och jag har så gott som streckläst alla tre.
Det som är typiskt är att jag aldrig mer kan läsa en deckare av Stieg Larsson. Han dog innan ens den första boken hann publicerats.
Tänk er det, att skriva tre böcker som alla hamnar på topplistan men aldrig få uppleva det. Det är orättvist.



LÄS DEM!

<3

skolfoto!

Ska snart dra mig mot skolan och jag har en god och en dålig nyhet.
Jag slipper franskan! Jippi!
Jag ska ta skolfoto istället..fan!

<3

inget firande ikväll.

GRATTIS I EFTERSKOTT! (Sofie fyllde år igår).

Jag och sofie skulle fira våra födelsedagar tillsammans ikväll med våra "gamla" kompisar. Men det går inte eftersom de är sjuka jävlar hela bunten! Bokstavligt alltså.
Så idag ska jag träffa Linda.

inget firande för vår del, inte för att vi skulle skjuta fyrverkerier, det gör man på nyårsafton!

<3

Roligt med bror och david.

Igårkväll åkte vi ut med bilen för att köra över ett par t-shirtar.
Vill ni kanske veta varför?
De har nämligen bombnedslag som tema till spexfotot, därför la vi tröjorna precis framför däcken och började sen spinna på dem. Svårt att förklara, men det var jävligt roligt bara för att få hål på tröjorna!

<3

RSS 2.0