USA-nästa

Nu sitter jag här, redo att åka och taxin kommer inte fören om en kvart. Helt ärligt så känns det fortfarande inte som att vi ska åka. Jag är inte förväntansfull, inte nervös, inte någonting. Jag är bara trött och likgiltig.
Det kommer antagligen(förhoppningsvis) försvinna när vi är där, annars vet jag inte vad jag gör.
Kommer hem om exakt två veckor, söndag morgon. Försök att inte sakna mig för mycket!
Föresten så har jag planerat att skaffa facebook (igen).. det gör jag när jag kommer hem och kan sätta in bilderna från USA. Om ni har lycktas missa det så försvann ju min och jag har inte pallat skaffa ny sen dess. Men nu ska det ske!
Ni som känner mig vet ju vad jag heter, så sök på de söndagkväll!

Hej då!!

<3

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas du har det kul :)

Kram

2008-10-20 @ 16:21:07
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0