Firade Sara igår:)

Och idag fyller hon år! Grattis grattis!!! Först (igår alltså) åt vi på jensens bofhus och hade det asmysigt, måste säg att jag älskar efterrätten där man får ta hur mycket glass och strössel som man vill ha, nötter och chokladsås äger! Sen drog vi till sergelbion och såg "En shoppaholics bekännelse", en jävligt rolig film, vissa saker kan man ju säga att man kände igen sig i, vi var något shoppingsugna när vi lämnade biografen. Men det roligaste av allt var människan som gjorde grisljud på tåget hem. Vi såg inte var eller från vem det kom, men jävligt kul var det i alla fall, vi vek oss av skratt! Eftersom de få bilder vi tog ligger på Sophias kamera så får ni ett bildfattigt inlägg.

<3

Anledningen till att jag inte skriver längre

är att jag inte riktigt har haft lust. Och har man inte lust, vad är då meningen? Men det jag ville säga är att jag tycker att det är skitcoolt att Josses nya landställe är en kvarn! Den ska få äran att få besök av mig i sommar!

<3

Hemma från fjällen

igen..
Ja, vad finns det att säga egentligen? Jag åkte snowboard, det var mycket snö och det var riktigt ont om snygga killar. Där blev det en sammanfattning i alla fall. Jag tror nästan att det allra roligaste var sista kvällen när jag och min ena kusin var ute i backen tills de stängde för att lära henne åka snowboard. Vi bytte grejer så jag hade hennes skidor på mig, tro mig, det är inte jättelätt att åka om pjäxorna är för stora , tur att hon aldrig åkt bräda förut. Måste bara säga att hon var jätteduktig, på två timmar lärde hon sig att svänga åt båda hållen nerför barnbacken. Det är jävligt imponerande tycker jag. Fast det var riktigt kul när vi åkte ner efter sista åket och liften stängdes. Då försökte vi flörta till oss ett åk till av liftkillen vilken hade gått OM inte min bror som skulle hämta oss kommit precis då: "Anna! Om du åker upp i liften en gång till så får ni fan i mig gå hem! Ni ska fan stå där nere och hoppa om jag har gått ut ur värmen i det här vädret bara för att hämta er!"
Då insåg vi att det var dags att gå.

Har inga bilder, sorry! Hade kameran, men använde den inte..


<3

RSS 2.0