vem är arg som ett bi?

inte jag i alla fall! Trenden vände runt två-tre idag och nu är humöret på topp! :D

<3

vart kommer mitt dåliga humör ifrån?

Har i stort sett varit på dåligt humör hela veckan, vilket märktes på festen igår, inte trevligaste eller mest sociala Anna man fick träffa där :s
Blir nog inget festande på mig för en låååång tid framöver. Så tråkigt hade jag liksom, men det var ju bara för att jag var så jävla sur hela tiden..Inget fel på festen egentligen..men men.


http://annaviktoria.wordpress.com/2009/07/

<3

livsomvälvande beslut:

jag ska sluta med fotbollen, punkt slut.



<3

har varit uppe i 40 minuter nu...

har vaknat x antal gånger i natt. Man kan ju undra varför jag är uppe med tuppen, den enkla anledningen är att högskoleprovet väntar. Skönt i alla fall att det inte är ett jätteviktigt prov! Man kan ju alltid göra om det om man failar. Först tänkte jag; fan vad synd om mig som redan är vaken! Men sen kom jag på att det är en jävla massa annat folk som också ska göra det där jävla provet.
Men men, det är ju frivilligt så man ska ju inte klaga!!

Lycka till till mig! :D

<3

Måste hitta glasögon!

Måste ha sånna glasögon som Angelina Jolie har på den här bilden! Inte för att jag tycker det är supersnyggt eller så, utan jag behöver det till helgen, ska på 18-års fest då.
snälla, om någon har sådanna, eller vet var man kan få tag på dem, snälla säg till!

Bild:http://www.jimmyramsey.com/Movies2.htm

<3

Träningsdagbok 61+62

antar jag att det är. Ena dagen lite styrkeövningar i form av sit-ups och bäckenlyft och andra dagen roddmaskin i två 25 minuters-pass plus springning upp och ner för trappan fort som fan 10 gånger.



<3

GREEN DAY!!!:D:D:D:D

gällde i förrgårkväll! Fy Fan vad bra!!!! :D Blev nästan lycklig när de började spela, det krävs ändå en del för att få mig att bli det, så det säger inte lite! Hela konserten var grymt bra, och de sköt ut både vatten, toapapper och t-shirts till publiken ;P Dessutom fick 3 fans sjunga, varav en fick göra stagedive! Och några andra fick också komma upp.
Men det allra bästa var de två sista låtarna, när Billie Joe Armstrong stod ensam och spelade gitarr och sjöng med spotlightsen riktade mot honom. Det var så fint!


Den enda bilden jag har, tagen med min mobil, Linda har alla andra!

<3

Hässelbyloppet

ägde rum iförrgår, och vilka var där och sprang om inte jag och Sara? Svaret på den frågan är; jävligt många andra! men vi var också där! Vi var sjuuukt duktiga, båda sprang på under 1 h! :O Benen är lite möra, men det känns jävligt bra alltså.

Kolla resultaten!


Och placeringarna självklart!





sverige danmark

just nu sitter jag och tittar på sverige-danmark på tv. Måste säga att trots att det är landskamp så är det underhållande. Brukar inte vara så, speciellt inte när sverige spelar...

Jag har tänkt på ett par saker med fotboll på tv överhuvudtaget.
För det första så är det jävligt oschysst att låta en betalkanal sända matcher som landskamper och champions league, sådanna av allmänintresse menar jag.
Och för det andra så är det jävligt störande med publiken som buar så fort någon spelare, oavsett lag spelar hemåt. Allt kan inte alltid gå framåt!!! :O


http://blogg.binero.se/pics/sverigefans.jpg

<3

träningsdagbok 59

vi var bara 11 pers :O
1,5 h fotboll


<3

Sinnessjukt social helg!

Eller i alla fall lördagen. I fredagskväll stannade jag hemma, superskönt med vila! (fast var i stan under eftermiddagen och köpte en underbar grön kappa!)
Men igår, ojojoj alltså. Dagen började runt 8:00 med engelskaplugg och lite tv-tittande. Sen tog jag mig in mot stora staden Stockholm och mötte upp med Angelica på centralen. Först strosade vi runt i stan och Angelica hittade en superfin festklänning, en något avundsjuk Anna som försöker hålla i pengarna efter olika större investeringar. (två par jeans, ett par converse och en kappa). Vi tog oss till söder för att kolla upp om Angelicas väska som hon lämnat in på lagning var klar. Tror ni inte att när vi kommer dit och ska gå in samtidigt när några andra går ut, så stänger de! Tanten bara drog igen dörren mitt framför fötterna på oss, artigt värre!:O
Efter det blev vi något utpumpade och satte oss på donken och tittade på en kille som åt typ 10 cheeseburgare...shit asså...
När jag tillslut kom hem var det bara att byta om och hoppa på tåget mot kolgrillen. (Ät inte där, är sviiiindyrt). Vi skulle fira lilla gullungen Sofie som fyllt 17 :-) Det var jag, Paula, Josse och sen 11 tjejer från Sofies dans och skola. Men det var jättetrevligt trots att vi inte kände dem! (två av tjejerna hade varit med i körslaget förra året-team nanne), jävligt coolt asså!
Till sist efter att ha blivit skinnad på 40 kr för en yttepytteliten tårtbit tog jag mig till tumba och partaj.
Sen sov jag hos Sara och vi tog oss till skärholmen tidigare idag! that's it!

<3

Träningsdagbok 58

Bara häromdagen fick jag lust att göra lite små styrkeövningar. Det vart väl 40 (ordentliga!) sit-ups, 10 armhävningar, and that's about it!



<3

RSS 2.0