Helgen kan man ju berätta om.

Jag har i stort sett inte gjort ett piss.
Eftersom bror min fyllde år i lördags trodde jag inte att jag fick lämna huset, men det fick jag visst berättade de någon timme innan vi skulle åka och se mamma mia (musikalen). Då var det liksom ingen idé. Den svenska är bättre..ska se filmen i veckan med C dessutom.



Söndag, letar efter livstecken hos mina kompisar, får tag på L och vi åker in till stan och jag köpte bara EN lång vit topp från gina. Imponerande va? Billigt och bra vetni ;-)

Imorgon bär det av till odenplan med J för att titta in på en secondhand där de säljer skinnjackor, får se om man kan fynda!

<3

Kommentarer
Postat av: Pjoffe

Ni skulle ju kunna ringa om ni vill ha sällskap eller något jag går ju inne på odenplan nu :P

2008-08-25 @ 21:18:01
URL: http://pjufftuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0