Sladdlös plattång?!

Är det någon som vet någon bra, fungerande, sladdlös plattång som får plats i handväskan?

Det var T som på båten hem från gotland nämnde att hon hade sett en sådan på designtorget för ett tag sedan. Vi kom in på det eftersom jag ständigt klagade på mitt lockiga hår och att jag önskade att jag hade min plattång. Får nämligen lite komplex över mitt hår. Jag skulle verkligen behöva en som är typ batteridriven eller liknande att ha med mig på båten eller bara för att kunna snabbfixa luggen när man är ute. Om någon vet en bra, snälla hör av er!

<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Finns faktiskt en på rusta har jag sätt, då får man både platt och locktång med! Känn på den du ;D :D haha

2008-08-06 @ 13:07:09
URL: http://caboome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0