THE HIVES

Jag gick med min bror och J på The Hives idag på grönan.
Kom hem rätt nyligen.
Ni som inte var där missade verkligen något, de är ett grymt bra liveband! Var på riktigt bra humör efter det alltså. Kände mig nästan lycklig av någon anledning, länge sen jag kände mig så glad faktiskt. Direkt efter åkte vi katapulten och tittade på grönans fyverkerier därifrån, underbart!
Gissa vem som står på första rad när Hives kommer tillbaka?! Måste bara säga att de är så skönt självsäkra och vad motsatsen till ödmjuka är. De vet att de är grymma och skäms inte för att visa det!



<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

åh vad bra det känns när du säger att de som inte var där verkligen missade något:P

2008-09-02 @ 06:53:59
URL: http://josefins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0