Julklappslista för de nyfikna

För tillfället känner jag mig aningen frustrerad, försöker få tag på Clara men hon verkar ha försvunnit från jordens yta så det blir väl till att hitta någon annan att spendera juldagen med!
Clara i Paris

Eftersom folk ändå kommer fråga vad jag fått så kan jag lika gärna lägga upp det här:
-En mangafilm, tro det eller ej! Jag har bara sett en enda sån förut i hela mitt liv och det var Spirited away och Min granne Totoro är från samma regissör så..
-En psykologibok som morfar hade hittat hemma (funderar på att bli psykolog)
-Ännu en Agatha Christiebok, kan inte få nog av dem! Denna gång The murder of Robert Ackroyd
-IDfoundation plus tillhörande borste
- Leaf.
Organic blue tea. Det ville jag köpa i chinatown i höstas men eftersom pappa var så hetsig och skyndade därifrån så fick jag det i julklapp! Det sägs hjälpa mot PMS som jag lider av lite smått!
-Pengar varav det mesta kommer gå till en ny mobil!
-Singstar med Abbaskivan och mikrofoner, en av mina gamla gick sönder förut under en tjejkväll.

visst ser hon lite ansträngd ut?!

Jag tror det var allt..men vem vet! Jag glömmer snabbt!

<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med ID! Fungerar det bra?

Det jag egentligen skulle säga var att jag läst boken du fick;) Hihi, duktiga jag(A)

<3

2008-12-25 @ 23:02:54
URL: http://limpsnok.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Hahah, ja kanske är en bra idé;)

Nja, sådär, kommer inte ihåg vem som var mördaren:S

2008-12-26 @ 21:31:45
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0