pust!

Sjukt jobbigt. Har packat ner saker från morfar som jag vill ha, typ glas och sånt. Nu har jag tillräckligt med alkoholglas för att supa ner hela sverige. Helt seriöst! Allt som behövs är drickan, haha! Dessutom har jag hittat praktiska saker som typ elvispar och spritsar.

obs! Min morfar är INTE död, han ska bara flytta!

Föresten, för er som klagar på att jag är överärlig, vad vill ni helst ha, en falsk eller äkta komplimang?
Fundera på det! Sakerna hör liksom ihop...



Gårdagen, Sofie och Josse hade lite skills på detta småbarnsspel (trots att de fuskade en aning, men vad fan, hur ska hela foten få plats i en sådan liten ruta?!) Själv loosade man ju hårdast!

<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, anna du har en poäng, men om du typ ser någon som typ köpt en tröja eller ngt, så skulle man ju inte ba: shit vilken ful tröja även om man tyckte det:P då behöver man ju inte säga någonting alls. Men jag hajjar vad du menar :)

2008-12-14 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0