böcker

Duktiga jag var faktiskt på biblioteket idag. Dessutom så kunde ingen följa med så jag drog dit alldeles ensam, dessutom så GICK jag hela vägen så då känner man sig ju lite extra duktig. Jag lånade en bok om kroppsspråk till ett arbete i skolan. Sen när jag kom hem firade jag min flitighet med att baka en kladdkaka och att läsa klart läsläxan vi fått över lovet.
Det var ett kapitel i en bok som heter Kort kjol. Den är okej tycker jag, har läst mycket bättre men också mycket sämre så... Det är en lättläst ungdomsbok som handlar om en tjej som blir våldtagen och hennes "återhämtning".För dem som inte läser annars så är det en bra bok, tror jag i alla fall.

image13

<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Imponerande haha;D

2008-02-22 @ 19:57:55
URL: http://josefins.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0