.

Jag har gjort absolut ingenting idag. Eller jag har tittat igenom mina no-anteckningar och tränat på friskis. Inte så kul kanske.. Dessutom har jag fått veta att allt jag pratar om är mig själv och att jag är egoistisk. Det sa i alla fall min underbara kompisar. Men det är fel, jag kanske pratar om mig själv ibland, men jag lyssnar om någon vill säga något. Det vet de också. Ni anar inte hur många gånger jag har fått sitta och lyssna på vissas problem dag ut och dag in. Och de kallar mig självisk? Jag kanske verkar lite pissed, det är jag också. Har dessutom nationella imorgon. Fuck this.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha anna, jag tycker inte du är egoistisk!;)

2008-02-06 @ 22:06:59
URL: http://josefins.webblogg.se
Postat av: blingis

vi skojjade bara anna! Jag vet att du alltid har lyssat,och det betyder allt!

2008-02-07 @ 12:28:03
URL: http://blingstring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0