.

Jag har inte skrivit på några dagar nu, det är helt enkelt för att jag inte har orkat, har nämligen varit sjuk. Igår låg jag hemma med feber, huvudvärk, halsont, ja ni vet, influensan..
Har inte kunnat göra så mycket, mest legat död i soffan. Idag mådde jag dock bättre, har fortfarande feber men det blev plugg som gällde, kul..
Föresten romme var jätteroligt. Det var en perfekt skiddag, solen sken, perfekt snö och man åker med bästa kompisarna. Vad mer kan man begära?

Alla <3 dag spenderades tillsammans med tjejkompisarna på cafét John chriss, inne i city, har ni varit där? Det var jättemysigt, tyvärr hade jag ont i halsen och var utan halstabletter så det var ju ett ganska stort störningsmoment. Dessutom var alla rätt trötta så det blev hemgång redan vid nio. Vet ni vad jag just kom att tänka på? Att om man skriver om tjejkompisar så blir det flickvänner, fast i det här sammanhanget skulle det kunna misstolkas om man säger så..

<3

Kommentarer
Postat av: blingis

haha :D

2008-02-16 @ 20:01:02
URL: http://blingstring.blogg.se
Postat av: Josefin

haha jag tror inte att någon har tänkt på det förut anna:D

2008-02-17 @ 22:10:48
URL: http://josefins.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0