jag ÄR frisk!

Oavsett vad alla i skolan sa idag så ÄR jag frisk. Bara för att man hostar lite och är hes så är man inte sjuk. Jag mådde faktiskt prima, helt ärligt. Det var inte en enda som inte mobbade mig för min röst, fast bara på skoj asså. Fast jag kände mig lite bitter idag, trots att jag var frisk. Kanske var för att jag har varit sjuk i hela helgen och har haft tråkigt, vad vet jag? Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite matte och franska, har prov imorgon. I båda ämnena. Jag måste bara fråga, tycker inte ni att det kan vara irriterande med folk som alltid vill skjuta fram alla prov? Det slutar oftast med att vartenda ett blir framflyttat till samma vecka, så sitter man där med fyra prov. Jag säger bara skyll er själva! Nämner inga namn ;p

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0