Nationella

Nu måste jag ju bara berätta hur det gick på nationella. Det gick faktiskt helt okej. Temat var "val" och jag skrev uppsats om rubriken "val som berör". Jag vill inte gå in på vad jag skrev närmare för det blev väldigt personligt, det handlade om hur jag själv har förändrats som person. En sak som är synd är att man bara har två timmar och 40 minuter på sig, annars tror jag det hade kunnat bli riktigt bra. Efteråt så upptäckte jag att det inte bara var jag som hade kommit in på det personliga spåret. Mina närmaste kompisar hade även de fått texten att handla om deras liv. Nu är det i alla fall middag.

<3

Kommentarer
Postat av: maria

Okej, haha. aa det är ju bra :)
ha en bra kväll !

2008-02-07 @ 20:10:24
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Tobias

svar: yes de gjorde jag, typ bara spökboll så :D:D

2008-02-07 @ 22:39:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0