äntligen!

nu är jag äntligen klar med hemkunskapen! Den tar så jävla mycket tid, men va fan, man gör det ju för poängen. Asså betyget...Jag har gjort andra saker sedan jag skrev att jag höll på med den, bara så ni vet.
Jag har t ex varit och tränat. Usch vilket väder, utomhusfotboll i regn, fast å andra sidan, hellre det än att spela inne:)
Sen tittade jag på årets kock också, fastnade framför tv:n. Jag vet inte vad ni tycker, men själv vill jag hellre äta mat som ser hemmagjord ut, än värsta puttinuttiga rätterna..

Men det som hela tiden genomsyrar tankarna är gymnasiet, var ska man gå, vilken linje, hur långt är det att åka osv.
Om man väljer en viss inriktning missar man några kurser som man vill gå. Jag ska gå natur, så jag funderar över om jag ska gå beteende eller college Egentligen vill jag gå beteende men då kan jag inte läsa engelska C och språk steg 3 och 5.. Men om jag går college missar jag en del av beteendeprofilen, men jag kan åtminstone läsa psykologi och kriminologi som är de viktigaste ämnena för min del...förvirrande? det tycker jag med...
Om ni har några åsikter eller tips, snälla, dela med er :)

<3

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha vem gör inte det ? :D haha go morgon :)

2008-01-31 @ 06:30:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Anonym

tkr du ska gå college,du har ju snackat jätte mycket om de + att du kan ju läsa rätt mycket beteende där iaf.. Fast beteende är också fett bra:)haha,

2008-01-31 @ 15:33:57
URL: http://blingstring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0