helgen som varit:-)

I fredags gick ja hem direkt efter skolan, va verkligen skittrött . Men det vart inte så mycket vila eftersom mina kära vänner sofie och josse ringde och frågade om ja skulle med och simma och sen kanske dra ut och käka till sist även kolla på film. Tjejkväll typ, så de kan man ju inte tacka nej till, jag drog till badhuset där jag fick sitta och vänta på tjejerna i drygt en halvtimme, de missade bussen.. typiskt! men va fan, ja e van så ja satte mig och spanade på folket som gick förbi, t ex snygga killar som skulle till gymmet, hah!
men tillslut kom dom iaf och vi drog in och simmade 12 längder, tror jag iaf, men sen upptäckte vi några skitsnygga killar vid trampolinen, så då blev det spaning istället, dom var verklugen heta, asså ja skojar inte, ni skulle sett musklerna!:o men innan vi hann hälsa så ville sofie ångbasta, så då gjorde vi det och när vi kom tillbaka var dom borta:/ shit happens som man säger... ja tror vi överlever, sen köpte vi och gjorde tacos..sen kollade vi på film med emil, eller ja å josse somnade, så kul var den liksom! hah!

Lördagen och söndagen flöt bara på utan något speciellt, fika i stan och sen träning..

<3

Kommentarer
Postat av: bling fucking string hha

vafaaaan är det här, har du skaffat blogg utan att säga de till mig :O :D

2008-01-27 @ 19:07:54
URL: http://blingstring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0