läxor!

fy fan asså, idag har jag gjort tre par läxor, eller två egentligen, jag håller på med den tredje..
Först matteläxan med linda, det var i och för sig rätt kul, men jag tror nog att det berodde på sällskapet. Den andra är att göra en egen idrottslektion, även den med linda. Vi har gjort en grovplanering, lektionen är för tvåor, asså 8-åringar, det är väl inte som om jag kommer ihåg vad man lekte då?!
Till sist så sitter jag här med en idiotisk hemkunskapsläxa, jag måste ta reda på vad alla ingredienser kostar och har typ en maxkostnad på 10 kr per portion, jag menar, vem fan bryr sig! Dessutom så är det assvårt att "prispressa". Jag kommer typ 5-10 kr över gränsen, minst! :O
shit...
Jaja, jag har ju i alla
fall fram till torsdag på mig, så..jag överlever nog..

Jag tror jag tar en paus nu, i alla fall till efter Gossip Girl det startar ju äntligen!

<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh jag längtar till gossip girl!(det börjar om tio minuter, haha):D

2008-01-29 @ 19:49:52
URL: http://josefins.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0