måndag,

ja, så var de dags igen, skola..
det är något speciellt med måndagar, man ligger och drar sig, försöker vakna till i duschen, segar vid frukosten och måste till slut skynda till skolan..
men inte den här måndagen, jag hade otroligt mycket tid i morse, jag hann till och med byta kläder flera gånger. Jag kände för att shoppa igår, men jag får inte pengar fören på torsdag så det är ju bara att vänta. Men hur som helst bestämde jag mig för att leta upp lite gammalt som ja inte använt på länge, liksom nytt istället för gammalt..jag ville ha på mig ett par svarta stentvättade jeans, men dom var tyvärr så gamla att jag inte ens fick dom över höfterna. Så dagens outfit blev lite somrig istället med ett par vita byxor, en orangevit blommig topp och en svart enkel kofta på det och sen var det bara att pallra sig iväg till skolan..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0