pengar

Idag får jag äntligen mina efterlängtade pengar, det blir kanske inte så mycket, men ändå, jag måste ju shoppa! :D
Eftersom jag får dem idag blir det till att åka till staden stockholm imorgon, asså bara till city. Dessutom ska jag alldeles strax laga en gardin till mina föräldrar, så då blir det snabba cash, okej bara 50 kr, men är man pank så är man.
Jag kommer hela tiden på nya saker jag behöver köpa så pengarna lär ta slut snabbt...synd..
Förövrigt var skoldagen asseg, tur att vi gjorde bullar på hemkunskapen i alla fall. Min längd blev asgod:D
Vi hade franska idag. Hela klassen skolkade förra lektionen eftersom vi skulle ha vikarie. Så idag frågade vår ordinarie lärare var vi var, jag och paula svarade helt enkelt, vi pallade inte gå, så vi stannade hemma. Vår lärare var otroligt nog helt lugn med det, hon sa att om hon hade fått bestämma så kunde vi lika gärna ha varit lediga. Tänk vad vuxna kan förvåna en ibland.
Men nu ska jag laga gardinen, later.

<3

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ja precis så tänker jag med :] hehe!

2008-01-31 @ 15:13:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Camilla

svar: nej. jag ramlade en gång i ankarliften. pga en komps stod på mina skidor och jag fick liften fel.

2008-01-31 @ 16:08:05
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0