Kommentarer jag skrev under tiden.

Det här stod på min fula stsryggsäck när jag kom hem.
Ni lär kanske inte förstå citaten om jag inte förklarar dem, too bad!

  • Barbeque TONIGHT!!
  • WALLEEEE + EEEEVA =världens gulligaste film
  • shoppaholic=Clara and I
  • I'm was so scared at the time ( gillar ni början? I'm was... det var ju verkligen bra engelska!)
  • I adore my new handbag! (and my shoes) =)
  • ANNAS BACKPACK!
  • Abseiling isn't very scary, nor difficult.
  • KUNG FU PANDA IS THE SHIT!
  • I can't find anything at the beach. =/
  • I LOVED SURFING! I was even able to stand up! =D
  • Jetski and bananaboat...Woho!!
  • My god! I'm going abseiling!!!
  • Wavesurfing today!
  • Disco= Partytime!!
  • Only 9 days to go...
  • I LOVE ORANGES
-vad var det som exploderade?
-en gascylinder
-vad är det?
-en cylinder med gas i...
-men vad var det i den då?
-...gas...

Hur förvånad blir man inte när en full tonårskille på busshållplatsen pussar en på kinden för att man INTE hade 20 pence att låna ut?

sist men inte minst...

Don't think i'll ever use this bag...TO BAD! (fattas ett O, jag vet)

Tror jag kommer lägga upp någon bild per inlägg, här kommer en från frankrike och disneyland.





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0