ska visst inte bo modernt längre

Av någon anledning som jag inte vet / får veta så har jag bytt värdfamilj. Istället för det moderna huset ska jag bo på en hästgård... En hästgård!
Jag blev riktigt förbannad när jag fick veta, fick brevet liksom igår och åker imorgon natt. Nu har jag lugnat ner mig, men jag ska inte längre bo med norskor, utan två svenska tjejer. Jag dör om de är hästtjejer! (har inget emot tjejer som rider, men hästtjejer är en helt annan sak, helt klart).

Jag passar inte in på en gård helt enkelt, så är jävligt besviken. Hade antagligen inte brytt mig om jag fått veta det från början, men nu var jag inställd på ett modernt hem med inomhuspool.
Hur känns det då att man får veta någon dag innan man åker att det inte längre är fallet? Jag är typ halvrädd för hästar dessutom, fy fan.

Ponnyn ser liksom livrädd ut, vem skulle inte vara det om en asstror häst kommer efter en?!

De har inte ens berättat varför de har bytt, mamma ringde till STS men tjejen i telefon hade ingen aning.

Om ni någon gång åker på språkresa, åk med EF istället för STS.

<3



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det tkr ja med:P

Men man ska inte åka med EF. Var ett programm på 2:an för ett tag sen om språkresor, språkresor och sånt där när man pluggar i ett annat land ett år, och man reste med EF. Och efter att ha sett de programmet tänker jag i alla fall aldrig åka med dom. Verkar inte ha en jävla koll över huvudtaget!?!



Aja, bara för att kommentera inlägget:P Haha!

2008-07-01 @ 13:04:23
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0