Första matchen spelad!

Idag klockan ett spelade jag min absolut första match i mitt nya lag.
Det var verkligen skitroligt att få spela igen! Vi förlorade i och för sig med 6-3, men det var på grund av vår patetiska första halvlek. Den var nästan underkänd. Fast mindre än en minut innan halvtidsvilan lyckades vi få in ett mål. Ställningen var då 5-1.
I andra ryckte vi upp oss rejält och till och med jag lyckades göra mål:O Jag blev så jävla förvånad när den gick in, den bara rullade förbi precis innanför stolpen. Inte snyggt, men ett mål är alltid ett mål! Efter vår ordentliga uppryckning vann vi andra halvlek med 2-1, så det kändes ju bra i alla fall, synd bara att vi inte spelade så från början...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0