Här kommer lite bilder från balen..NOT!

Fan vad irriterande, här tänkte man lägga upp lite bilder från balen, men icke sa nicke. Det går inte, damp! Om det inte fungerar senare så får ni vänta otåligt i en hel vecka tills ni får se min vackra håruppsättning. Den var faktiskt fin, tycker jag i alla fall...

Gårdagen blev i alla fall lyckad. I kyrkan samlades vi som en klass för sista gången och fick rosor och betyg. Gud vilken lättnad när jag fick betygen. Jag kommer komma in på min linje, ingen tvekan om den saken. :)

Sen solade och badade jag med mina tjejer och det andra tjejgänget. Vi var typ jag,S,S,S,S,S,O,P,J och L Det var fan fyra sofia!
Det saknades dock folk från båda gängen. Men det var skönt att steka lite.
Sen drog jag L,P och J och käkade thai och drog sedan till Hörnet. (Mitt nya kodord). Där träffade vi några andra från klassen för en sista utekväll tillsammans. Tyvärr slutade kvällen med att Ts väska blev stulen av några idioter som vi inte kände som var där ett tag. Det är bara så jävla elakt, hon hade mobil, kamera, busskort, pengar, allt!
Vad vinner de på det, bara för att jävlas, fy fan!
Fuck them är allt jag säger.

<3

Kommentarer
Postat av: maria

Mjo faktikst !

Åh, längtar tills jag får se några balbilder :)

2008-06-06 @ 23:54:37
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0