Lite ditt och datt

Igår kom C hit för första gången. Hon har faktiskt aldrig varit hemma hos mig förut, vi brukar ses i stan annars, det är ju en bit att åka.
Vi fixade en packlista till språkresan (rätt lång) och tog en promenad i området. Trevlans var det!

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, bara legat framför tv:n och haft det skönt. Älska sommarlov! Man kan göra vad fan skit som helst utan att känna att man slösar bort tid, otroligt.
IMorgon kommer städarna på morgonen så jag har satt en lapp på min dörr där det står "sover, rummet bahöver inte dammsugas. Tack!" Kände att det kunde behövas.

Juste, min kanin har slutat dricka så man måste typ tvångsmata honom med "munspruta", oerhört jobbigt. Han blev nog förstoppad när han var hos min faster för att han åt för mycket. Känns bra att få veta va?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0