Shit, inte min dag idag!

Har varit med L idag, eftersom hon sov över var det ju naturligt. Vi bara tog det lugnt hela dagen och gjorde inget vettigt alls, har blivit mycket så på sistone. Stör mig för mycket på vädret för att gå ut... I alla fall blev vi så uttråkade så vi tillslut sydde en påse. En påse med pärlor, ficka och flätade band på. Konstigt, jag vet.

Hur som helst så drog hon vid middagstid och sen dess har allt gott åt helvete. Lyckades spilla ut halva nagelförstärkningsflaskan på min topp och i soffan, skitbra. Så tittade föräldrarna på mig som om jag var dum i huvudet och sa att jag skulle skynda mig att ta bort det så det inte blev en fläck.
Om de var så oroade över soffan kunde de väl hjälpa till istället för att gå och käka kex!
Sen välte jag en vas också...klarade sig dock.
Nu har jag fått reda på att städarna kommer igen, orka!
Och tidigare under dagen brände jag mig på strykjärnet.

ste köpa ny nu, fan!

Det är verkligen småsakerna man blir irriterad på.

<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Jo men tur att vi somna om i alf:)

Så allt gick åt helvette när jag gick? Kanske borde ha stannat kvar^^

2008-06-25 @ 11:23:35
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0