vårruset!

Alltså jag har kommit fram till att jag berättar allt dagen efter. Igår sprang jag och några av brudarna vårruset. Fy fan vad roligt det var, 17 000 pers som springer tillsammans, då blir det inte ens jobbigt. Jag skulle lugnt kunna ha sprungit ett varv till! Skönaste var ju den gemensamma uppvärmningen, 17 000 tjejer som är på friskis. (instruktörerna stod på höga grejer över hela stora skuggan). Dumma som vi är kom ingen av oss ihåg att ta med oss kamera, synd för det hade blivit riktigt maffiga bilder.
Det blev bara lite mobilkort när vi satt där med vår picknick efter loppet.
Förövrigt så finns det så mycket folk därute som missbedömer sin kondition, de startgrupper som fanns var lunka, jogga, jogga fort, springa, springa fort. Så vi ställde oss i jogga fort, men efter redan någon minut var det folk som gick. Varför ställa sig i kjogga fort om man tänker gå?! Så vi ägnade typ hela loppet till att springa om folk så man kunde hålla fartenb uppe:P

Tanten kände sig nog inte i tillräckligt bra form:p

Sen när jag kom hem var klockan 22-23, då skulle jag tvätta håret och fixa naglarna. Kan ju inte direkt säga att naglarna blev så jättebra, men vem fan bryr sig? Balen är idag förstår ni.

<3

Kommentarer
Postat av: koolakattis

Ni får ha det så mega kul på balen :D

2008-06-04 @ 11:18:50
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0