det fixar sig.

Pappa opererades idag, det gick bra så det är ju jätteskönt, han kommer hem om bara några minuter skulle jag tro :).

Idag har jag förövrigt varit på jättebra humör, jag, P och J måste ha skrattat i minst en timme i streck. Inte för att det var något speciellt, vi var alla bara på väldigt bra humör. Dessutom har tjejerna kommit fram till att vi ska antingen käka take-away på lördag eller gå ut och käka. Ni förstår då är det internationella kvinnodagen, och vi har inte umgåtts på länge så då tänkte vi att man kunde använda lördagen som förevändning. P kan inte vara med, synd, men henne träffar jag ändå så mycket så jag får väl försöka klara mig.

Men nu ska jag snart kila och laga mat, man måste ju äta..

image14 (kokosräkor med röd curry)

Föresten är det gossip girl idag, härligt! Jag missade förra avsnittet men det kan jag se senare..

<3

Kommentarer
Postat av: PAULA :D:D

vadå klara dig? klart du inte klarar dig utan mig:O

2008-03-04 @ 19:17:27
URL: http://blingstring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0