Distraherad.

Jag har varit väldigt distraherad på sistone, jag vet inte varför, men så är det. Igårkväll hade jag tydligen lyckats tappa bort min moppehjälm. Min moppehjälm! Det är ju inte direkt någon liten sak. Veckan innan tappade jag ju bort mina nycklar, jag som aldrig tappar bort saker annars. Jättekonstigt.
Föresten, jag blev hindukonfirmerad av min kära vän S i korridoren idag. Vad var det det hette S? Hon ville att jag skulle berätta det, och då gör jag ju självklart det. Jag har alltså lovat flera grejer om avhållssamhet osv.
För er som inte förstår det så var det bara på kul.
Nu är det bara imorgon kvar sen är det lov!

<3

Kommentarer
Postat av: maria

Aa, så himla skönt det ska bli när det börjar närma sig sommar, soligt och varmt :)

2008-03-19 @ 18:59:35
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Sofie

Det var ju den "heligatrådceremonin" Anna ;D
Glöm nu inte de löften du lovade haha :P

2008-03-20 @ 18:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0