Eftermiddagen.

Eftermiddagen spenderades med min kära vän L. Vi käkade lite mackor och jag hjälpte henne med engelskan. Haha, engelskan igen.
Sen gjorde vi matteläxan, vi hann precis klart innan hon skulle dra till gymmet. Själv är man ju bara 15 så det blir friskis så länge. Så planen är att dra dit i kväll, halv åtta tror jag passet började.. Dessutom borde jag gå igenom franskan eftersom hela texten är intensiv, ni vet förstå, stava och läsa ordagrant. Jag tror att den var det i alla fall, dessutom lite glosor på det. Jippie. Fast jag har ju till fredag på mig så jag skulle ju kunna skjuta upp det tills imorgon, det skulle vara jätteskönt. Jag får se hur jag gör.

<3

Kommentarer
Postat av: Robin Ohlsson

Sv:okej:/
haha ja man kanske kan får en lika stor rapport på hemkunskapen^^...
nja lite iallafall...

haha känner igen mig själv i den situationen...
"Jag kanske ska skjuta upp det till imorgon".

2008-03-12 @ 17:42:21
URL: http://robinohlsson.webblogg.se
Postat av: maria

Okej :)
Jag kom precis från min för ett tag sedan.

2008-03-12 @ 19:35:00
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0