Gårdagen.

Igår var det en härlig dag. Köpte godis och satt och mumsade med P och J, eller det var väl mest jag och J..
Det var fett trevligt att ses, för vi har inte träffats alla tre tillsammans på jättelång tid innan. En eftermiddag fylld med skitsnack!:D
Sen skulle alla packa, fast jag gick på kvällspromenad med L istället. Två timmar fyllda med skitsnack åter igen. Sen blev det för kallt att fortsätta promenaden eftersom vi hade varit stillastående ett tag när vi träffade M och S i centrum.

Det blir inga inlägg på hela veckan nu, men jag tror att ni överlever, eller jag vet att ni överlever!
Imorgon åker nämligen jag och J till fjällen och åker bräda! Jag ska så äga J i backarna, och det kommer jag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0