hemma igen

Ja, då var man hemma från fjällen. Jag måste säga att det var en rätt bra vecka, jag hade kul. Jag har till och med testat hur man svänger med hjälp av ett träd när man åker skidor, det gick inte så bra men det var jävligt roligt! "kids do not try this at home".
Jag har spelat väldigt mycket mah jong också, för dem som inte vet vad det är så orkar jag inte förklara men det är ett gammalt kinesiskt brädspel. Efter den här veckan är jag väldigt taggad för snowboard med Josse på påsklovet, det kommer bli oförglömligt! Dessutom har jag sett Den siste samurajen och A cinderella story nu i slutet på veckan. Grymt bra filmer båda två men helt olika, en tjejfilm och en drama/action? Ni kan nog gissa vilken som är vilken. Båda är helt klart sevärda. Nej nu ska jag gå och göra något/ingenting, det får jag se.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0