lyckat..not..

Det gick inget vidare med min lista jag gjorde i morse. De två första punkterna klarade jag. Jag var i skolan och sen åkte jag till stan med Jo. Vi satt och snackade på tåget och sen gick några killar avsom jag antog skulle till centralen, så vi gick glatt av men bara några sekunder efter upptäckte vi att vi var på södra och hoppade raskt in i tåget igen.
Sen blev mina inköp raskt avklarade vi åkte hem mindre än en timme senare. Jag köpte ett par gråa cheap monday och ett par matta svarta pumps. Sen på tåget hem så var det några killar som stod och stirrade på mig hela vägen, man tänker ju verkligen bara, vad vill ni? Jättestörande men sen skulle jag till slut gå av så det var ju skönt.
Jag sa ju att jag skulle träna och sola också, men träna skulle jag fått göra själv i så fall eftersom alla var upptagna och det är ju inte så kul så det struntar jag i. Solningen får jag väl se, men jag tror jag struntar i det. Det har inte direkt högsta prio på min lista..Här kommer i alla fall en bild på mina inköp.

image15

Jeansen är från cheap monday för bara 400 kr!
Pumpsen från din sko för 300 kr.
Riktiga fynd båda två även om jag visste att de skulle vara billiga.

<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

försökta det som en komplimang att de stirrade på dig, de kanske tyckte du var så oerhört snygg så de inte kunda hålla ögonen från dig. :Dhahha

2008-03-05 @ 19:50:20
URL: http://josefins.webblogg.se
Postat av: maria

Okej, åh vad skönt :) Nu vill jag också ha vår !

2008-03-05 @ 19:51:16
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0