"Mästaren och Margarita"

Äntligen hemma från den där jävla föreställningen. Den hette mästaren och margarita föresten. Teater är verkligen INTE min grej, jag tycker om musikaler men teater är så jävla segt. Det passar mig inte alls, bland det bästa i pjäsen var killen i den rutiga kostymen med lite punkstil. Han var skön, men annars så var det bara irriterande att sitta där. Det var liksom ingen fart i det hela, det är därför musikaler är mycket roligare, med dans och musik.Jag funderar på att gå på footloose..den lär vara bra.
Men nu ska jag gå och titta om det finns något på tv. Är väldigt sömnig just nu.

<3

Kommentarer
Postat av: maria

Okej, låter bra :) Har tränat och sedan lagat middag och bara haft det trevligt med några kompisar !

2008-03-07 @ 23:48:24
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Robin Ohlsson

sv: okej ja jag har också testat två kronor nån gång... dom är ju faktiskt rätt kul
:)
japp jag är 90:a
:)
och du blir....
92:a?

funderar också på att gå på footloose btw
:)
Jag älskar verkligen peters röst
(A)

2008-03-08 @ 09:49:11
URL: http://robinohlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0