Melodifestivalen.

Jag har precis sett Charlotte Perelli vinna eftersom juryn röstade på henne. Hur kommer det sig att juryn alltid ska bestämma? Hon hade ju absolut inte bästa bidraget, Sanna Nielsen var mycket bättre. Fast vem vet, den kanske går bra i Eurovision senare. Jag har inte direkt följt melodifestivalen, tänkte att jag skulle kolla eftersom det var final. Tur att jag inte har slösat bort min tid på alla deltävlingar, startfältet i finalen var ju rätt svagt bara det. Tänk då alla andra tävlingar? Själv tycker jag om Linda Bengtzing och hur svårt kan det va? Hon är den ända med lite skön energi. Hon verkar tycka att det är roligt på riktigt, inte bara fejkleende.. Jaja, hur intressant kan det vara egentligen? Får se vad jag ska göra nu, kanske göra klart hemkunskapen så jag slipper det imorgon. Börjar redan förbereda mig mentalt för att gå ut och springa imorgon. Sweet dreams i alla fall.

<3

Kommentarer
Postat av: maria

Okej, njae jag såg faktiskt inte så mkt på melodifetsivalen igår, hade lagfest men tv:n stod på så vi kikade väl lite ibland. :)

2008-03-16 @ 12:14:35
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0