nyckel.

Det jag har gått och funderat på sen igår, eller mest idag har varit, var är min nyckel? Jag kunde inte förstå vart den hade tagit vägen. Jag rotade i väskan, tömde fickorna, rev upp skrivbordet men ändå kunde jag inte hitta den. Då började idéerna komma, har jag glömt den hos J? Glömde jag den i låset? Har jag tappat den på friskis? osv. Det är verkligen inte roligt, speciellt inte när min käre fader berättar att jag måste hitta den eller så får vi byta lås. Kände mig en aning pressad. Men sen kom räddaren i nöden, min storebror E och sa att jag borde titta i moppehjälmen. Voila, när jag skakade hjälmen ramlade nyckeln ut. Han är synsk ^^, (egentligen var det för att han själv glömt den där flera gånger). Hur som helt är jag jävligt glad över att den kom till rätta. Tack E!

Nu måste jag bara säga, mitt engelska arbete är HELT klart och jag måste säga att det blev riktigt bra! Väldigt snyggt i alla fall.

<3

Kommentarer
Postat av: maria

Hah, ne precis !
Så skönt att ha gjort klart arbetet. Själv ska jag sätta igång med psykologi-plugg nu..

2008-03-11 @ 20:03:17
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Robin Ohlsson

Sv: ja precis det är ju han som gör att dom har tittarsiffror:P
okej roligt att höra att det är bättre:)
ja det är nog världens sämsta program... hatar det verkligen:P

har själv varit i en sån situation som du hade med din nyckel.. skönt att du hittade den iallafall för man kan bli så grymt stressad av sånt...
gött att arbetet blev klart med:) (har ju hört en hel del av det där arbetet nu)..:)

2008-03-11 @ 21:08:25
URL: http://robinohlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0