palla mornar.

Den som kom på att skolan skulle börja åtta kan inte ha tänkt efter ordentligt. Tänk oss alla små stackars barn som nu inte får sova ut ordentligt och sedan ser jättetrötta ut när de kommer till skolan eftersom vi ÄR jättetrötta. Det tog ett tag att komma upp imorse.
Idag hade jag planerat att testa mina nya svarta pupms som jag visade men eftersom det är så vått ute så struntar jag i det. Våt sten slipar mer en torr sten, och utan våta stenar är jag även då en fena på att slipa ner klackarna. Om jag använde dem nu skulle det bli katastrof. Nu väntar sminkning och allmän fixning.

<3

Kommentarer
Postat av: Robin Ohlsson

Sv: haha okej:)
det är en sorts bantning.. det gör man på slutet av sin styrketräningsperiod bara för att när man styrketränar mycket så går man upp en del i vikt...

vilka djupa tankar det krävs för att välja skor låter det som:)

2008-03-10 @ 08:00:34
URL: http://robinohlsson.webblogg.se
Postat av: maria

Aa, förstår det..
Usch, här är det också regnigt !

2008-03-10 @ 16:38:20
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0