typ klar!

Jag är nästan klar med Engelskan faktiskt, underbart! Måste bara fixa en karta. Det kan nog bli lite klurigt, någon som vet vilken adress big ben ligger på? Jaja, det fixar sig.
Innan jag började med det så tog jag en promenad med pappa innan solen försvann. Jätteskönt, det tog i och för sig ett tag, men han är ju nyoperarad så han gick med krycka. Det vart alltså ingen powerwalk men en jätteskön lugn prommis. Nu är det ungefär två och en halv timme tills jag måste dra. Ska träffa L och J i centrum klockan fem. J kommer med fem över tåget så..Sen ska vi in och handla lite youghurt och honung för att kunna göra ansiktsmasker och sen dra vidare till thaien, köpa take away. Sen ska vi träffa resten hemma hos J klockan sex. Det blir jag, J, L, D, S, S, J och förhoppningsvis P lite senare. Får bara hoppas att alla hittar dit och har med sig mat. Men det blir säkert bra. Ska ringa S nu, hon brukar inte titta på sin mobil alltid så det känns säkrare så.

<3

Kommentarer
Postat av: Robin Ohlsson

Sv: okej
:)

mm det är många som tycker den är väldigt bra...
och det är ju bra artister med
:)

gud vad gott med thaimat det har jag inte ätit sen i januari..
:P
det får bli det på påsklovet
(A)

2008-03-08 @ 14:56:33
URL: http://robinohlsson.webblogg.se
Postat av: Josefin

ska linda möta oss i centrum?tack för info:D

2008-03-08 @ 15:27:28
URL: http://josefins.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0