fy fan.

Jag mår inte bra. Är skittrött och irriterad på mig själv. Jag har varit så jävla konstig på sista tiden. Dessutom har jag ont i handleden.
Jag orkar inte med skolan och vill inte alls träna ikväll. Men jag borde gå för att jag sa att jag skulle  komma. Dessutom tror jag fan att min handled är stukad.
Vill ni veta en patetisk sak? Jag bröt ihop när jag skulle redovisa. Det har aldrig hänt förut. Som jag sa, något står inte rätt till. Det värsta är att jag inte vet vad jag ska göra åt det. Hoppas bara  att det känns bättre imorgon.
Jag menar inte att lämpa över min ångest på någon annan, men jag behövde skriva av mig. det var ju därför jag skaffade bloggen från början. Om man ska sammanfatta det hela så har jag inte haft en så jättebra dag.
Det bästa var att vi skolkade från franskan, det var jätteskönt. Sitta i solen och glassa med kompisarna i en extra timme.

image34

Föresten, P är en jättebra lärare, hon fick mig att må bättre efter mitt patetiska sammanbrott.

<3

Kommentarer
Postat av: a

jag håller på o städar :P himla kul jobb faktiskt :D

2008-05-08 @ 19:00:20
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: ---->ö<----

shit happens

2008-05-09 @ 23:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0