Gårdagen-orientering

Igår hade vi orienteringsdag, en varm dag fylld med skoskav och ont på lite ställen här och var. Jag och L tog lite fler kontroller än vi behövde, men vi pallade inte ta alla, det kändes onödigt. Vi sprang fel en gång, typ en kilometer faktiskt. Men det var bara för att vi tänkte lite konstigt, det är svårt att förklara. Men vi fick i alla fall lite extra motion!
Sen efter orienteringen fortsatte dagen med amerikansk fotboll, frisbeekastning och fotbad. Eller det var bara jag som satt och dinglade med fötterna i vattnet nere på bryggan. De andra tyckte att det verkade lite för kallt, men man vande sig efter ett tag ska jag säga!



Sen var det plugg och träning som gällde. Har mina två sista prov idag, båda avgörande för betyget, önska mig lycka till!
Träningen var inte världens mest seriösa, men det spelar ingen roll, jag spelar för att ha roligt, och det hade jag. Har inget mer att säga nu..

<3

Kommentarer
Postat av: maria

Japp :) Det lät som en rolig dag !

2008-05-27 @ 12:03:53
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Herregud, anna, påminn mig om fotbollskillar i morrn så ska jag säga en sak! :D HAHAHA

2008-05-27 @ 21:52:07
URL: http://caboome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0