Match på Lördag!

Gud vad jag är glad nu! H if har varit jättesnabba med att fixa spelarleg och alla formaliteter så jag ska spela match redan nu på lördag. Idag kom jag liksom hem från min tredje träning med dem, och jag får spela match, det är helt sjukt! Men jätteroligt.

haha, det där är jag på lördag!

Föresten musikprovet gick helt okej, har väl lite fel här och var, men vem bryr sig?
Imorgon är det no-prov som gäller, (genetik). Det kommer säkert också gå bra, eller helt okej i alla fall. Som man sjunger, "don't worry, be happy!"

<3

Kommentarer
Postat av: maria

Äh, skit i vad andra tycker :)

Jag hade en svart kjol, vitt linne och skinnjacka.

Godnatt!

2008-05-22 @ 00:26:11
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0