trött.

Är trött som fan, men jag får inte somna, inte än. Ni förstår, jag vill inte vakna för tidigt imorgon, man vill ju inte ändra  några vanor när man ska ha nationella. Jag tror att det känns bäst då. Hoppas att det går bra bara, jag misstänker starkt att mitt betyg hänger på just det här provet. Fy fan! För en gångs skull är jag nervös inför ett prov, brukar aldrig vara det. Hoppas att det inte blir för svårt bara, G klarar jag ju, men högre? Vem vet... Om jag var troende skulle detta var det perfekta tillfället att be på. Men jag får väl nöja mig med att önska att det går bra när klockan slår 22:22. En liten grej jag har för mig.

image31  vsimage32


Vad säger ni?

<3

Kommentarer
Postat av: maria

Haha :) Stort lycka till !

2008-05-05 @ 22:34:45
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0