varför köpte jag gula leggings?!

Som ni förstår har jag drabbats av en plötslig ånger. Eller inte ånger, men jag kan inte komma på vad fan jag ska ha till mina gula leggings. Det var ju bara ett impulsköp.
Vad passar till det?

Mina är ännu lite gulare, men vad ska man ha till det?!

Imorgon har jag studiedag så jag slipper skolan, men jag måste ändå gå upp tidigt. Jag och bror min ska åka och fixa nya pass, måste ha det till sommaren. Sen ska jag och L jobba på vår gympalektion vi ska ha för 2 orna. 8-åringar alltså. Eller vi ska väl mest repetera, bara vem som ska säga vad och lite såndant.
Det slog mig just, vad fan ska vi ha för musik?! L?

Föresten, imorse drog jag med min förkylda bror ut i regnet för att följa med mig på min regelbundna joggingtur. Det blev en runda i lugnt tempo, härligt. Skönt att slippa springa själv. Enda anledningen till att jag springer själv är att få det gjort, om man ska springa med någon kan det ju bli så att den inte kan eller att den bara ska göra det och det först. Ja, ni vet hur det är.




Kommentarer
Postat av: Josefin

Du kan ju ha dem till ditt långa vita linne t.ex. ;)

2008-05-19 @ 10:13:23
URL: http://josefins.webblogg.se/
Postat av: maria

Haha, mjo det kändes lite för mkt ..

Ha en fortsatt bra dag :)

2008-05-19 @ 15:41:57
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/
Postat av: maria

Det är ju superfint med gula leggings :) Jag skulle nog säga något i vitt, kanske en vit stor skjorta ..

2008-05-19 @ 20:44:15
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0