världen är uppochner(:

Det är helt otroligt. Jag fick MVG på matte nationella också. Det trodde jag aldrig. Alltså, jag tror aldrig att jag har varit så stolt över mig själv. Tur att nationella är helt över nu så ni slipper höra mig vara så oerhört ödmjuk:P
Men helt seriöst, jag är bäst! Jag har fått MVG på alla nationella, vartenda ett!
Fast vi har i och för sig franska nationella kvar (det är nytt för i år). Det lär inte gå så bra, franska är verkligen inte min grej. Men vem bryr sig ärligt talat?

Om typ två timmar ska jag åka iväg och provträna för ett annat lag, vi får väl se hur det går.

<3

Kommentarer
Postat av: maria

Ja verkligen. Grattis !

Vad är det för sport du sysslar med? :)

2008-05-14 @ 17:34:33
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0