Dagarna går bara

Det har blivit ont om inlägg på sistone, antagligen för att ja måste plugga eller sova. Många klagar på att det är mycket i skolan, men jag tycker faktiskt inte att det är så farligt. Har bara lite smågrejer egentligen.
Hur som helst så tänkte jag berätta att vi körde boxersize på idrotten idag. Grymt kul, det var den enda lektionen som har varit jobbig, patetiskt, visst är det? Då märkte jag verkligen hur längesen det var jag tränade. Har helt ärligt inte tränat på två veckor, vilket suger. Allt pga allt jävla strul det är med fotbollen, vet helt ärligt inte när jag ska spela, vet bara att jag vill! Tror jag ska dra till friskis och köra ki-box som det heter där. eller gå ut och jogga snart. Konstigt med helt träningsstopp, och det kommer från mig som i stort sett var träningsnarkoman i våras. Måste hitta "den gyllene medelvägen" som buddah sa.
Annars så fungerar allt bra, livet flyter på och jag trivs i min klass, har dessutom hittat en grovt snygg kille i skolan, enligt mig alltså! Får se om jag gör något åt det eller bara dagdrömmer lite.

Ha kul och ta inte droger små barn!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0