Mot Kista och naturgodis!

Igår berättade Sara, en av mina nya kompisar, om an affär i kista  med naturgodis som var nyöppnad och som hade öppningspris på 5:90! :O Sjukt billigt!
Hon undrade om jag skulle med eftersom hon inte ville åka själv, självklart följde jag med, jag menar 5:90!

Bara resan dit tog typ 40 minuter. Inte mer trots att vi blev förvirrade på T-centralen. Vi skulle ta blå linjen mot Akalla så vi gick ner för trappan och ställde oss och väntade på tåget som skulle gå om 3 min, perfekt tänkte vi.
Men tåget kom aldrig upp på skärmen och då upptäckte vi, smarta som vi är, att vi skulle ner en trappa till... och en till... och en till...
Otroligt nog hann vi med tåget eftersom det hade blivit något problem med dörrarna för tillfället. Just då kändes fel på tåget helrätt!

Men men, när vi tillslut kom till Kista letade vi oss fram inne i Kistagallerian där ingen av oss hade varit förut.
Det är inte så lätt trots kartorna ska jag säga. Sen när vi tillslut hittade affären, tror ni inte att de jävlarna har höjt priset till 14:90!?
No way att vi köpte det då, så istället gick vi till donken och åt hamburgare och glass innan vi begav oss hemåt igen.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0