Tack bästa vän!

Måste bara säga att Paula var urgullig idag! När vi promenerade hemmåt från skolan gav hon mig ett jättefint halsband som jag spanat in jättelänge + en stor daimpåse! (det här är en tjej som känner mig!) Att jag dessutom fick dem idag, på min födelsedag är en sensation i sig självt!
Hon hade haft värsta planen för att överraska mig med de finfina grejerna.

Som ni ser, jag och daim, vilket par!

Eftersom vi går i samma gymnasium, och hon är den som har min extranyckel till skåpet planerade hon att sätta upp ett grattiskort på framsidan av det och sen när jag öppnade skulle jag fått se alla presenterna och blivit överlycklig! Bra plan, eller hur? Hon hade till och med fått med en tjej i min klass att ta iväg mig därifrån så hon kunde fixa det. Hon hade pratat igenom planen med typ 1000 pers innan så att det verkligen skulle bli rätt. Jättegulligt!
Sen måste ju jag självklart komma och förstöra, genom att smsa att jag redan gått till den andra byggnaden och inte kom tillbaka till skåpen. Stackars Paula..

Men jag blev jätteglad, tack vännen!

<3

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tkr du? ;) nice!

2008-09-23 @ 21:56:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: thanks thanks ;D

2008-09-24 @ 22:51:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0